To βίντεο της νέας διαφημιστικής καμπάνιας του ΕΟΤ για το τουριστικό προϊόν της χώρας βάζει πλέον σε πρώτο πλάνο τον επισκέπτη και η εμπειρία από "πρώτο χέρι". Πολύ πειστικότερο να ακούς τον συμπατριώτη σου που επισκέπτεται την χώρα για τον τόπο και ξεφεύγει από το κλασσικό "ήλιος και θάλασσα".
Ο επισκέπτης μπαίνει στο κέντρο της εμπειρίας, στο κέντρο του βίντεο, στο κέντρο της προσοχής μας!
Σε συνέχεια του προηγούμενο post, “Ωραίοι ως Έλληνες” όπου οι απλές καθημερινές πράξεις αφήνουν μια θετική ανάμνηση και ένα μεγάλο χαμόγελο στους επισκέπτες της χώρας, ακολουθεί το παρακάτω βίντεο:
Αυτό που με συναρπάζει περισσότερο είναι ο ενθουσιασμός των επισκεπτών όταν αντικρύζουν από κοντά αγάλματα, μάρμαρα κατάλευκα... που μάλλον εμείς έχουμε συνηθίσει και δεν εκτιμάμε τόσο πλέον.
14 hours ago
No comments:
Post a Comment